کد مطلب: 245995
فرماندار اردل خبرداد:
تلاش تمام دستگاه‌هاي راهداري و امدادرساني براي بازگشايي جاده‌ها در اردل
تاریخ انتشار : 1401/11/28 15:33:34
نمایش : 346
فرماندار اردل گفت: تمام دستگاه‌هاي راهداري و امدادرساني در حال بازگشايي جاده‌ها و همچنين برف روبي و عمليات ريزش برداري در سطح جاده‌ها هستند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ يعقوب شکوهي از ريزش کوه و رانش زمين در مسير ارتباطي شهرکرد، تنگه درکش ورکش در محدوده بهشت آباد و رانش زمين جاده ارتباطي اردل به روگر (ديناران) در محدوده پل ملک خبر داد و گفت: همچنين در سه نقطه از مسير جاده ارتباطي ارجل به کاوند و نيز در مسير اردل به بالد درمحدوده روستاي هفت پيران رانش زمين رخ داد و ريزش کوه دربخش ميانکوه در تنگ گندمکار و رانش مسير شليل به روستاي لندي و دو نقطه در منطقه علي صدرد داشتيم، که توسط ماشين آلات (بيل مکانيکي و…) بازگشايي شد.

شکوهي گفت: جاده ارتباطي ۸ روستاي منطقه بادره و دهدلي و همچنين جاده ارتباطي دشتک به سرپير مسدوداست و راهداري در حال بازگشايي اين مسيرها است.

وي در خصوص خسارت‌هاي وارد شده گفت: آبگرفتگي در بعضي منازل مسکوني، تخريب ديوار حياط منازل در شهرها و روستاها، چندين مورد تخريب مکان علوفه و اسطبل نگهداري دام‌ها و تخريب شيلات در برخي مناطق اين شهرستان از خسارت‌هاي وارد شده در پي بارش سنگين برف بوده است.

شکوهي عنوان کرد: با توجه به رانش و ريزش کوه در جاده‌هاي اين شهرستان مردم از سفرهاي غير ضروري خودداري کنند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg